Kontakt os bare
Vi har kontortid alle
hverdage mellem 9.00-15.00.
info@maselina.dk eller tlf. 69 15 40 77
Med et virtuelt kontor – altså en postadresse hos os, fremstår din virksomhed mere professionel, end hvis du bruger din privatadresse.
Har du et virtuelt kontor hos os, har du også mulighed for at leje mødelokaler, kantine osv. hvis du eksempelvis skal have et møde eller besøg af en kunde.
Når du modtager post, kan vi tilbyde at videresende den til den ønskede adresse, såvel som vi også tilbyder at, scanne din post, hvorefter den sendes direkte til din ønskede e-mailadresse.
Ønsker du at høre mere om vores kontorløsning – postboksservice eller virtuelt kontor, udfylder du blot formularen nedenfor – så kontakter vi dig inden for 24 timer.
Eller ring på tlf: 69 15 40 77 hverdage mellem 9.00-15.00, eller send os en mail på info@maselina.dk
Priser eks. moms. Pr måned.
*Priser for mødelokale og forplejning aftales nærmere.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få aktuelle nyheder om bl.a. ledige lejemål, branchenyheder og erhvervs inspiration - direkte leveret til din indbakke.
Vi lover ikke at spamme dig og du kan altid framelde dig igen.