Bliv repræsenteret professionelt i det midtjyske – mellem Holstebro og Herning

Kontakt os bare

Vi har kontortid alle
hverdage mellem 9.00-15.00.
info@maselina.dk eller tlf. 69 15 40 77

Har du brug for et virtuelt kontor?

Med et virtuelt kontor – altså en postadresse hos os, fremstår din virksomhed mere professionel, end hvis du bruger din privatadresse.

Har du et virtuelt kontor hos os, har du også mulighed for at leje mødelokaler, kantine osv. hvis du eksempelvis skal have et møde eller besøg af en kunde.

Når du modtager post, kan vi tilbyde at videresende den til den ønskede adresse, såvel som vi også tilbyder at, scanne din post, hvorefter den sendes direkte til din ønskede e-mailadresse.

Mange muligheder!

Ønsker du at høre mere om vores kontorløsning – postboksservice eller virtuelt kontor, udfylder du blot formularen nedenfor – så kontakter vi dig inden for 24 timer.





    Model 1

    300 kr./md.

    Model 2

    600 kr./md.

    • Firma- og postadresse.
    • Firmapræsentation med link på erhvervsparkenaulum.dk.
    • Besked om post enten til afhentning eller scanning og fremsendelse pr mail.

    Model 3

    983 kr./md.

    • Firma- og postadresse.
    • Firmapræsentation med link på erhvervsparkenaulum.dk.
    • Besked om post enten til afhentning eller scanning og fremsendelse pr mail eller valgfri postadresse i DK.
    • Mulighed for leje af mødelokale med forplejning.*

    Eller ring på tlf: 69 15 40 77 hverdage mellem 9.00-15.00, eller send os en mail på info@maselina.dk

    Priser eks. moms. Pr måned.
    *Priser for mødelokale og forplejning aftales nærmere.

    Vi tilbyder blandt andet:

    • Virtuelkontor / Adresseservice
    • Posthåndtering
    • Mødefaciliteter
    • Midtjysk afdelingsadresse

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få aktuelle nyheder om bl.a. ledige lejemål, branchenyheder og erhvervs inspiration - direkte leveret til din indbakke.
    Vi lover ikke at spamme dig og du kan altid framelde dig igen.